15 Eyl 2009

Merhaba

Merhaba sevgili günlük..
Seni geçen ay oluşturmuş olmama rağmen ancak bugün cesaret ettim paylaşmaya seninle duygularımı, düşüncelerimi, okuduklarımı ve hatta yaşadıklarımı.. Umarım güzel bir serüven olur bizimkisi..
En sevdiğim şeydir bir günlük tutmak.. Yazmayı ilk öğrendiğim zamanlarda başladım yaşadıklarımı not etmeye.. kimi zaman bir tutam kağıda aktardım hissettiklerimi, kimi zaman çocuksu defterlere, kimi zamansa özel defterler yaptım kendime duygularımı yazayım diye.. hatta öyle zamanlarım oldu ki her hissettiğim duyguma ayrı renk bir kalem buldum ve hissettiğim duygunun kalemiyle yazdım. ve hatta zaman zaman geliştirdiğim kendi alfabemi kullandım yaşadıklarımı anlatırken. kimi zamansa ingilizce yetişti imdadıma.. ama şimdi daha farklı bir yol buldum kendime.. buraya yazmak.. klavyenin tuşlarıyla konuşmak, anlatmak..
Ve tekrar merhaba!

2 yorum:

  1. Hoşgeldin!

    İzlemedeyim, klavyenin tuşları bakalım neler fısıldayacak =)

    YanıtlaSil
  2. Sağol Neko.. Ben de merak etmiyor değilim aslında bus erüvende neler olacak.. :)

    YanıtlaSil