5 Oca 2010

yeni yıl

Merhaba tekrar,
e üç ay olmuş buraya uğramayalı... üç deyince sanki kısa bir zamanmış gibi geliyor kulağa.. ben onu çoğaltmak için en iyisi mi 90 gün mü desem??? Üstünden hatta koca bir yıl geçmiş mi desem??? Evet yaa artık 2010 yılındayız... Aslında 20.yüzyıl çocuğu olarak, 21.yüzyıl biraz alışması güç geliyor bana... Sanki hala 1990lardaymışız gibi.... Oysa 2000 yılını geçeli tam 10 koca yıl olmuş... 10 yılın muhasebesini yapmak imkansız belki ama en azından son bir yılı değerlendirmem gerek.. Neler yaptım ben geçen bir yılda??? Kendimi çok daha iyi hissettim... Daha mutlu oldum... Daha güzel bir yıldı.
Tezimin pilot çalışmasını yaptım. Asıl çalışmasının önemli bir kısmını tamamladım.
Oğlumla güzel günler geçirdim.. Tabi ki zor anlarım da oldu.
Kendime güvenimi yeniden kazandım gibi...
Ve en önemlisi galiba yavaş yavaş gözlerimdeki pırıltı yerine gelmeye başladı. Evet evet... Daha bir umut dolu olabiliyorum... Umut.... Nedense bunu yazınca hep aklıma Ayşe Kulin'in, bir Marmaris yolculuğunda gidiş dönüş yolunda okuyarak bitirdiğim kitabı geliyor aklıma... Ve eveeet... Bu yıl daha çok kitap okumalıyım.. Kitaplar kendimi mutlu hissetmeme çok yardımcı oluyorlar çünkü.
Ve evet umut... Beni ve ailemi bu yılda güzel günlerin bekleyeceğini umut ediyorum.. Herşeyden çok ama çok umut ediyorum, istiyorum bunu.....
İyi akşamlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder