11 Şub 2010

mim yine:)

Yine, yeni, yeniden merhaba:)
Nekocuğumun, tek "follower"ımın mimlediği sorulara cevap verme zamanı gelmiş de geçiyor bile..
Kendimle ilgili 7 şey:
7) Herşeyi severim.. Yalan değil. Şaka da değil.. Evet evet herşeyi severim.. Annemden kaptığım bir özellik bu..
6) Herkesi olduğu gibi kabul etmeye çalışırım. Bu bazen başıma çeşitli çoraplar da örmüştür zamanında.. İnsanız olur derim..
5) Müziği severim.. Sesleri severim.. Dünyadaki her sesi duymak, işitebilmek gibi bir hayalim vardı bir zamanlar.. Bunun için tabi ki de gezmem gerekirdi.
4) Koleksiyon koleksiyonum vardır: peçete, pul, kitap ayıracı, arkadaşlarımın düğün davetiyeleri...
3) Okumayı çok severim. Hem de herşeyi... Sevdiklerimin ses tonlarını, yüz ifadelerini, bakışlarını... Ya da dünyadaki çocukları, ... kısacası hayatı! Bu da annemden gelen bir özellik galiba.. Örnek vermem gerekiyorsa..Mesela 3-4 yıl oluyordur herhalde. Bir gün annemi aradım. napıyorsun dedim. Çünkü çok gürültü vardı. "Kızım ben seni sonra arayayım. Şuan yürüyüşteyim de" dedi. meğer Samsun'da nükleer santral kurulmasını protesto yürüyüşündeymiş. Bir diğer örnekse anneme bir yakınımızla kullanmadığım giysilerimi göndermiştim. Eminim o birşeyler yapar diye. Cumartesi sabahı arayıp "Kızım ben gönderdiklerini olduğu gibi Haiti'ye gönderiyorum. Oradaki insanların depremden dolayı herkesten çok ihtiyacı var" demişti.. Ya demiştim içimden ben niye düşünemedim!!! Zaten onunla sohbet etmekten de çok keyif alırım. Onu bunu çekiştirmeyiz sohbetlerimizde çünkü... Farklı şeyler konuşabiliriz.. Hatta bir keresinde -daha ben lisedeyken- annem, bir arkadaşım ve ben Samsun'da deniz kenarına gitmiştik. Annem "dalgaları duyuyor musunuz? bize birşeyler söylüyorlar" demişti.. Böyle birisi işte :)
2)Süslü şeyleri çok severim. Süslü masalar hazırlamayı, hazırladığım yiyecekleri süslü sunmayı, evimi süslemeyi, süslü kırtasiye eşyalarını, vs...
1) Farklı kültürler ilgimi çeker... En çok merak ettiğim kültürlerden biri de Rusların kültürüdür. Yazarlarını, bestecilerini, eserlerini (bale, opera, buz dansı,vs.) çook severim mesela..
İşte böyleee..:)

2 yorum:

  1. Annen süpermiş gerçekten ya :) Maşallah diyorum...

    YanıtlaSil
  2. sağolsun walla öyledir :) bütün anneler gibi :)

    YanıtlaSil